Logowanie do platformy
W procesie logowania należy wprowadzić login oraz hasło, a następnie kliknąć przycisk zaloguj.
Wylogowanie z platformy
Wylogowanie z platformy następuje po kliknięciu w nazwę użytkownika, rozwinięciu listy, która będzie zawierać opcję wyloguj.
Z tego samego poziomu mamy możliwość zmiany hasła.
Menu główne
Menu główne zawiera:
- Moje Dane – umożliwia dostęp do informacji o firmie,
-Statystyki- analiza sprzedaży dla kontrahenta, suma sprzedaży
- Zamówienia – udostępnia towary dostępne dla obecnie zalogowanego użytkownika,
- Koszyk – pozwala na złożenie zamówienia,
- Reklamacje – udostępnia wgląd do złożonych reklamacji,
- Faktury – udostępnia wystawione faktury,
- Administrator – zakładka dostępna dla admina związana jest z konfiguracją oraz administracją platformy.
-Kontakt-dane kontaktowe firmy
Widok panelu
Użytkownik po zalogowaniu do platformy ujrzy swoje dane dotyczące firmy takie jak:
- Moje dane: nazwa użytkownika, email,
- Adres
-Wykres sprzedaży za dany rok
- Język (informuje w jakim języku wyświetlana jest platforma),
- Firma: nazwa firmy, NIP,
- Adres dostawy,
- Limit kredytu.
Zmiana tłumaczenia
Kiedy użytkownik chce zmienić tłumaczenie w swoim panelu wybiera „Język” i po tej operacji rozwija się lista dostępnych tłumaczeń, które można wybrać.
Personalizacja kolorów
Istnieje możliwość personalizacji kolorów na platformie b2b. Ustawienia kolorów znajdują się z widoku Moje Dane na dole strony.
Statystyki
Moduł do śledzenia statystyki sprzedaży dla konkretnych kontrahentów a także dla wszystkich klientów.
Kontakt
W zakładce kontakt dostępne są szczegółowe informacje kontaktowe firmy .