Automatyzacja kontaktów z klientami firmy umożliwia oszczędzić sporo czasu podczas wykonywania standardowych czynności jak między innymi: wpisywanie zamówień do systemu, wysyłaka faktur, mailing informacyjny i wiele innych.
Automatyzacja kontaktów z klientami firmy umożliwia oszczędzić sporo czasu podczas wykonywania standardowych czynności jak między innymi: wpisywanie zamówień do systemu, wysyłaka faktur, mailing informacyjny i wiele innych.
Platforma B2B usprawnia proces realizacji zamówień dla kontrahentów biznesowych. Informacje zawarte w B2B są odwzorowaniem tego co znajduje się w bazie systemu enova365, dzięki czemu kontrahent ma dostęp do danych na temat statusu realizacji zamówienia, stanów magazynowych, cen asortymentu, historii zakupów, faktur i wielu innych, aktualnych informacji.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quia, magnam, architecto rem, qui dolorum totam expedita odio assumenda enim vel veritatis. Unde, odio quasi aspernatur mollitia praesentium reprehenderit nihil totam?