Neosmart enova365

Umów wizytę lub skontaktuj się z nami:

Umów się na wizytę!

Wizyta możliwa najwcześniej: 2024-12-07
rozwiąż zadananie matematyczne
4+7 =

Komunikacja wewnętrzna

Grupa aplikacji, dodatków rozwiązań zwiększająca funkcjonalność systemu enova365 w obszarze wewnętrznej komunikacji firmy.

Wysoki poziom komunikacji wewnętrznej to kluczowy element działania każdej firmy. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności i wielkości, prawidłowa komunikacja w przedsiębiorstwie zależy od szybkiego dostępu do informacji i dokumentów dla wszystkich pracowników.

Bez względu na od miejsce w którym znajdują pracownicy wymiana i udostępnianie danych powinno odbywać się zawsze z zachowaniem wysokiego bezpieczeństwa, być chronione przed utratą lub wypłynięciem na zewnątrz firmy.

 

Komunikacja wewnętrzna

Elektroniczny obieg dokumentów

Zdalne zarządzanie dokumentami i pełna kontrola nad ich przepływem dzięki funkcji elektronicznego obiegu dokumentów.

Elektroniczne Pulpity Pracownicze dla działu Kadry-Płace

Za pomoca elektronicznej, webowej platformy pracownicy mogą między innymi:

  • weryfikować limit urlopowy,
  • wysyłać wnioski urlopowe, które następnie są kierowane w obiegu dokumentów do kierownika,
  • wysyłać wnioski kadrowe, np. o edycję danych osobowych,podatkowych,rachunku bankowego, dokumentu tożsamości,
  • wysyłać wniosek związany z ubezpieczeniem członka rodziny,
  • przeglądać zmiany statusu wniosków pracowniczych,
  • sprawdzać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • weryfikować datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • weryfikować kwoty wynagrodzeń,
  • drukować dostępne raporty kadrowe, paski wypłat,roczną kartę wynagrodzeń.

Złożone wnioski podlegają dalszej obsłudze przez pracowników administracyjnych:

 

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Umów wizytę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.