Neosmart enova365

Umów wizytę lub skontaktuj się z nami:

Umów się na wizytę!

Wizyta możliwa najwcześniej: 2023-10-06
rozwiąż zadananie matematyczne
9+2 =

Handel

System do zarządzania magazynem i sprzedażą enova365 pozwala na automatyzację procesu rejestracji zleczeń i zamówień. Rozwiązanie to jest dostępne do zintegrowania z platformami e-commerce lub innymi rozwiązaniami typu EDI.

Program ten umożliwia także generowanie gotowych dokumentów sprzedażowych dla różnego rodzaju transakcji, takich jak sprzedaż z odwrotnym naliczeniem, transakcje między krajami UE czy faktury zaliczkowe. enova365 zapewnia Twojej firmie możliwość wygenerowania gotowych dokumentów zakupowych dla różnych rodzajów transakcji, w tym zakupów unijnych, transakcji z odwrotnym naliczeniem oraz faktur zaliczkowych.

Handel

enova365 Handel - kluczowe funkcjonalności

Dzięki modułowi Handel enova365 będziesz mógł automatycznie generować wiele dokumentów handlowych, w tym zamówień, co pozwoli Ci na szybkie i sprawnie zarządzanie zamówieniami od różnych dostawców. Dzięki temu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas, który dotychczas poświęcałeś na ręczne tworzenie zamówień.

Nasz program do zarządzania handlowo-magazynowym umożliwia dostosowywanie różnych modeli zamówień do specyfiki każdego odbiorcy.

Dzięki systemowi enova365 łatwiej będziesz mógł zarządzać zamówieniami, mając dostęp do informacji na temat stanu towaru w magazynie oraz liczby zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy, w systemie można uwzględnić rezerwację przyszłych dostaw oraz ustalić ich liczbę.

Program enova365 umożliwia również przekazywanie zamówień bezpośrednio do dostawców w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

 

enova365 pozwala na wybieranie określonych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży.

Dzięki temu, na jednej fakturze, można podzielić płatność, uwzględniając różne formy i terminy.Program magazynowo-handlowy enova365 umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedaży dla towarów, których aktualnie nie ma w magazynie, w tym przypadku tzw. stanów ujemnych magazynu.

System pozwoli także na zarejestrowanie dodatkowych kosztów i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru oraz umożliwia tworzenie i przypisywanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.

 

 

 

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Umów wizytę

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.