Dzięki modułowi Handel enova365 będziesz mógł automatycznie generować wiele dokumentów handlowych, w tym zamówień, co pozwoli Ci na szybkie i sprawnie zarządzanie zamówieniami od różnych dostawców. Dzięki temu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas, który dotychczas poświęcałeś na ręczne tworzenie zamówień.
Nasz program do zarządzania handlowo-magazynowym umożliwia dostosowywanie różnych modeli zamówień do specyfiki każdego odbiorcy.
Dzięki systemowi enova365 łatwiej będziesz mógł zarządzać zamówieniami, mając dostęp do informacji na temat stanu towaru w magazynie oraz liczby zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy, w systemie można uwzględnić rezerwację przyszłych dostaw oraz ustalić ich liczbę.
Program enova365 umożliwia również przekazywanie zamówień bezpośrednio do dostawców w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).
enova365 pozwala na wybieranie określonych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży.
Dzięki temu, na jednej fakturze, można podzielić płatność, uwzględniając różne formy i terminy.Program magazynowo-handlowy enova365 umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedaży dla towarów, których aktualnie nie ma w magazynie, w tym przypadku tzw. stanów ujemnych magazynu.
System pozwoli także na zarejestrowanie dodatkowych kosztów i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru oraz umożliwia tworzenie i przypisywanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.