Umów wizytę lub skontaktuj się z nami:

Umów się na wizytę!

Wizyta możliwa najwcześniej: 2024-12-07
rozwiąż zadananie matematyczne
8+3 =

Nowa wersja enova365 2406.1.2

Najważniejsze nowości funkcjonalne, w poszczególnych modułach:

W module Handel:

·         Faktury zaliczkowe Na fakturach zaliczkowych dodaliśmy nową funkcję: Przelicz "od brutto" (na dokumentach liczonych od netto). Przy pomniejszeniu wartości dokumentu pojawia się ostrzeżenie proponujące przeliczenie dokumentu od brutto, w celu uniknięcia przy fakturze końcowej groszowych rozbieżności z pierwotną wartością brutto całego zamówienia.

·         Umowy cykliczne Podczas generowania faktur za okres wielomiesięczny (np. faktura co 3 miesiące), w którym występuje aneks, wprowadziliśmy nową proporcję tzw. miesięczną podziału tego okresu (zamiast dotychczasowej dziennej).

·         EDI Wprowadziliśmy kolejne ulepszenia standardowych definicji EDI do eksportu i importu dokumentów handlowych.


W module Kadry i Płace:

·         Deklaracje ZUS Zmodyfikowaliśmy działanie czynności seryjnej "Przygotuj ZUA i ZZA". Po określeniu przez operatora okresu, za który w ramach czynności seryjnej mają zostać przygotowane deklaracje zgłoszeniowe, pominięci zostaną pracownicy, którzy w tym okresie mają już wprowadzoną deklarację zgłoszeniową.

·         Deklaracja PIT Zmieniliśmy sposób wykazywania przychodów emeryta w deklaracji PIT-11 po przekroczeniu wieku emerytalnego.

·         Ekwiwalent za urlop Wprowadziliśmy zmianę w wyliczeniu podstawy ekwiwalentu. W sytuacji, gdy parametr "Niezależne dopełnienie elementów wliczanych do podstawy" ustawiony był na "Nie", elementy okresowe takie jak premia kwartalna czy premia roczna nie były dopełniane w podstawie ekwiwalentu. Obecnie elementy okresowe dopełniane są niezależnie od wartości parametru.

·         Kartoteka pracownika W kartotece pracownika w zakładce Etat/Inne dane w sekcji "Czas pracy pracownika niepełnosprawnego" dodaliśmy nowy parametr "Zgoda na pracę w porze nocnej" z możliwością zaznaczenia "TAK/NIE".

·         Kartoteka pracownika W kartotece pracownika w zakładce "Deklaracje" dodaliśmy nowe zakładki: "Bilans otwarcia ERP-7 (wynagrodzenia)" oraz "Bilans otwarcia ERP-7 (nieobecności)".

·         Kod wykonywanego zawodu Zaktualizowaliśmy dostępną w programie listę kodów wykonywanych zawodów (GUS).

·         Umowa cywilnoprawna Dodaliśmy możliwość seryjnej aktualizacji umów cywilnoprawnych w zakresie: "Stawka".

·         Ewidencja czasu pracy W raporcie Karta ewidencji czasu pracy - szczegółowa dodaliśmy nowe oznaczenie dnia wolnego "DWN", które oznacza "Dzień wolny za nadgodziny".

·         Wydruki Dodaliśmy nowe edytowalne wydruki: Informacja o warunkach zatrudnienia oraz wydruk Świadectwo pracy.

·         Worksmile Dodaliśmy nową funkcjonalność, która umożliwia integrację systemu z zaawansowaną platformą zarządzania benefitami pracowniczymi.


W module Pulpity HR:

·         Ogólne Dodaliśmy nowe powiadomienia w Pulpicie kierownika: Przypomnienie o końcu umowy, Terminie wykonania badania, Terminie szkolenia BHP.


W module Księga Inwentarzowa:

·         Dokumenty ŚT Dodaliśmy informację w formie ostrzeżenia podczas dodawania dokumentu likwidacji dla środka trwałego, który jest przypisany do zestawu środków trwałych. Podczas próby zapisania dokumentu likwidacji dla takiego środka trwałego pojawi się komunikat o treści: "Środek trwały jest częścią zestawu" i Operator będzie mógł zdecydować, czy chce dodać taki dokument. Dodatkowo na liście środków trwałych został dodany filtr o nazwie Zestaw.

·         Środek trwały Dodaliśmy możliwość aktualizacji elementów podziałowych dla podzielników środków trwałych za pomocą dokumentu. W wyniku zmian został dodany nowy typ dokumentu środków trwałych: Zmiana podzielnika kosztów oraz wydruk o nazwie Zmiana podzielnika kosztów środka trwałego, dostępny z formularza dokumentu.


W module Projekty i Budżetowanie:

·         Budżetowanie W celu łatwiejszego zarządzania listami, które pozwalają na wybór pozycji budżetowej np. na opisie analitycznym, dodaliśmy w konfiguracji w opcji CRM/Budżetowanie/Ogólne sekcję Formularze, gdzie można wybrać "Rodzaj listy". "Rodzaj listy" pozwala wybrać czy lista pozycji budżetowych ma być wyświetlany w postaci drzewa czy w postaci płaskiej listy. Oprócz tych dwóch standardowych ustawień dodaliśmy możliwość wyboru własnego, definiowalnego ustawienia dla listy.

·         Budżetowanie Rozbudowaliśmy listy które pozwalają na wybór pozycji budżetowych o możliwość łatwiejszego wyszukiwania poprzez dodanie możliwości filtrowania.

·         Budżetowanie Rozbudowaliśmy możliwości filtrowania na zakładce "Kwoty planów" dostępnej dla wersji planów oraz dodaliśmy możliwość przenoszenia nierozliczonych budżetowo opisów analitycznych z jednej pozycji budżetowej na inną.

·         Budżetowanie Dodaliśmy możliwość wyboru wielu kategorii podczas wyliczeń dla perspektyw, które umożliwiały wskazanie kategorii budżetowych. Dodatkowo dodaliśmy nowe perspektywy, które liczą realizację według poziomu memoriałowego np. tylko zamówienia lub wykonanie:

·         REAPM - Realizacja według poziomu memoriałowego

·         RENPM - Realizacja nominalna według poziomu memoriałowego

Umożliwiliśmy skorzystanie z kolejnych perspektyw zwracających wartości dla rezerwacji i prognozy:

·         RPA - Rezerwacja i prognoza według kategorii OA

·         RPN - Rezerwacja i prognoza nominalna według kategorii OA


W module Produkcja zaawansowana:

·         Meldunki Zaimplementowaliśmy funkcjonalność automatycznego rozliczenia meldunku produkcyjnego w momencie jego złożenia.


W module Systemowe:

·         Dyskusje Na formularzu dyskusji dodaliśmy przycisk "Otwórz załącznik", który pozwala bezpośrednio przejść do załączonego pliku, co ułatwi to pracę z załącznikami oraz zmieniliśmy nazwę definicji dyskusji z "Support" na "Dyskusja wsparcia technicznego".

·         Konfiguracja Dodaliśmy dwa nowe parametry w konfiguracji systemu dotyczącej integracji logowania z usługami Active Directory Federation Services (ADFS): PreventLogOff oraz Wreply.

·         Mobilne\Logowanie W najnowszej wersji aplikacji mobilnej zmieniliśmy działanie logowania biometrycznego. Po wylogowaniu z aplikacji nie następuje automatyczna próba ponownego logowania biometrycznego, ale aplikacja pozostaje na stronie logowania. Aby zalogować się przy użyciu danych biometrycznych należy nacisnąć przycisk z symbolem linii papilarnych. Dodaliśmy również opcję zablokowania możliwości logowania biometrycznego (np. za pomocą odcisku palca) w aplikacji mobilnej.

Szczegółowy opis nowości do wersji 2406.1.2 znajdziecie Państwo w ulotce: https://download.enova.pl/ulotka/net/2406/1.2/index.html.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.